Lid worden?

Waarom moet u lid worden van de Reformatorische Oudervereniging? De ROV behartigt uw belangen bij de overheid en bij andere organisaties. In toenemende mate hecht de overheid belang aan de stem van ouders. Steeds meer politieke partijen vinden reformatorisch onderwijs eigenlijk onwenselijk. Het is van groot belang voor het voortbestaan van het reformatorisch onderwijs dat ook onze ouders een stem krijgen. Hiervoor is de ROV opgericht. Daarnaast hebben ouders veel vragen over hun kind, over de zorg op scholen. Daarin kan de ouderorganisatie u van dienst zijn, om zo een goede samenwerking tussen school en ouders te bevorderen. Hierbij laten wij ons leiden door het harmoniemodel, dat zoekt naar versterking van elkaar, en niet naar verdeeldheid.
Uw steun als lid, geeft ons een stem! Het lidmaatschap is € 15,- per jaar!

Uw naam (verplicht)

Adres (verplicht)

Postcode (verplicht)

Woonplaats (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Uw telefoonnummer (verplicht)

Uw IBAN rekeningnummer (verplicht)

Uw bericht (eventueel)

Hierbij machtig ik de ROV om 1x per jaar het contributiebedrag van mijn rekening te incasseren. (Zo nee, dan krijgt u van ons jaarlijks een acceptgiro toegestuurd.)